Podstawa prawna procesu reklamacji bądź odstąpienia od umowy odnosi się do regulaminu sklepu www.nobostore.pl dostępnego w linku.

Reklamacja / Zwrot towaru

Zwrotu zakupionych w naszym sklepie rzeczy możesz dokonać w ciągu 14 dni. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.

Zwrot krok po kroku:

  1. Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się poniżej.
  2. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ. 

    – Zakupiony, nieużywany produkt zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.

    Przekaż nam numer potwierdzający nadanie przesyłki/list przewozowy w formularzu lub na e-mail kontakt@nobostore.pl.

  3. WYŚLIJ PACZKĘ

    W przypadku zwrotu towaru w terminie nie przekraczającym 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy wyślij paczkę na adres:

    PHU TOP SERVIS

    Koszalińska 26g/1

    60-480 Poznań

    tel. 606 991 767

  4. ODEŚLIJ SKAN KOREKTY FAKTURY

    Na podany w zgłoszeniu adres e-mail otrzymasz korektę faktury, którą podpisaną i zeskanowaną (wystarczy zdjęcie) należy odesłać na adres kontakt@nobostore.pl.

    W terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, otrzymasz zwrot należności na podany w formularzu numer konta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu odesłania.

Reklamacja krok po kroku:

  1. Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się poniżej.
  2. Oczekuj na odpowiedź e-mailową bądź telefoniczną – wtedy przekażemy Ci “NUMER SPRAWY”. Pozwala nam to sprawnie zarządzać procesami reklamacji / zwrotu.
  3. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.

W widocznym miejscu – opatrz przesyłkę NUMEREM SPRAWY, podanym przez pracownika Biura Obsługi Klienta. 

Przekaż nam numer potwierdzający nadanie przesyłki/list przewozowy na e-mail kontakt@nobostore.pl.

– Zakupiony produkt zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.

  1. WYŚLIJ PACZKĘ.

    W przypadku reklamacji wyślij paczkę na adres:

    PHU TOP SERVIS

    Koszalińska 26g/1

    60-480 Poznań

    tel. 606 991 767

  1. OCZEKUJ NA DECYZJĘ

W przypadku reklamacji sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas.

Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe.

Formularz zwrotu / reklamacji

Jeśli nie nadałeś jeszcze przesyłki, możesz nam wysłać jej numer później na e-mail kontakt@nobostore.pl.
Shopping Cart
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu