Podstawa prawna procesu reklamacji bądź odstąpienia od umowy odnosi się do regulaminu sklepu www.nobostore.pl dostępnego w linku.
Reklamacja / Zwrot towaru
Zwrotu zakupionych w naszym sklepie rzeczy możesz dokonać w ciągu 14 dni. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.
Zwrot krok po kroku:
- Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się poniżej.
- PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.
– Zakupiony, nieużywany produkt zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.
– Przekaż nam numer potwierdzający nadanie przesyłki/list przewozowy w formularzu lub na e-mail kontakt@nobostore.pl.
- WYŚLIJ PACZKĘ
W przypadku zwrotu towaru w terminie nie przekraczającym 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy wyślij paczkę na adres:
PHU TOP SERVIS
Koszalińska 26g/1
60-480 Poznań
tel. 606 991 767
- ODEŚLIJ SKAN KOREKTY FAKTURY
Na podany w zgłoszeniu adres e-mail otrzymasz korektę faktury, którą podpisaną i zeskanowaną (wystarczy zdjęcie) należy odesłać na adres kontakt@nobostore.pl.
W terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, otrzymasz zwrot należności na podany w formularzu numer konta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu odesłania.
Reklamacja krok po kroku:
- Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się poniżej.
- Oczekuj na odpowiedź e-mailową bądź telefoniczną – wtedy przekażemy Ci “NUMER SPRAWY”. Pozwala nam to sprawnie zarządzać procesami reklamacji / zwrotu.
- PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.
– W widocznym miejscu – opatrz przesyłkę NUMEREM SPRAWY, podanym przez pracownika Biura Obsługi Klienta.
– Przekaż nam numer potwierdzający nadanie przesyłki/list przewozowy na e-mail kontakt@nobostore.pl.
– Zakupiony produkt zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.
- WYŚLIJ PACZKĘ.
W przypadku reklamacji wyślij paczkę na adres:
PHU TOP SERVIS
Koszalińska 26g/1
60-480 Poznań
tel. 606 991 767
- OCZEKUJ NA DECYZJĘ
W przypadku reklamacji sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas.
Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe.
- kontakt@nobostore.pl